Top Image

לבוש ותקשורת בדייט הבא שלכם

"טוב, זה הבחור ההורס ביותר שיצא לי לפגוש בשנה האחרונה"...
(תהיתי ביני לבין עצמי בנינוחות מופלאה)...אז מה לובשים עכשיו אם ככה?
רושם ראשוני הוא תהליך בלתי רציונלי, אינסטינקטיבי ומתרחש תוך כמה אלפיות של שניה. DEAR GOD
התמונה הזו מורכבת ממראה, ריח, שפת גוף, אינטונציה, צורת התבטאות וכיו"ב. וכמו שכולנו יודעים:
לרושם ראשוני - אין הזדמנות שניה. יותר מזה אם ייצרתם רושם ראשוני שלילי - יידרשו לכם כ-11 אינטראקציות חיוביות עם אותו אדם על מנת לתקן אותו (תבדקו את זה). לא חבל ?  כולנו רוצים למצוא פרטנר ראוי. מדוע לא נשלוט ברושם הזה או לפחות בחלקים אקוטיים ממנו ?  דייט זו גם ככה סיטואציה מביכה למדיי, טעונת אינטראקציה ומורכבת משהו...אני מצידי - מתעסקת תמיד בסוגיית המה ללבוש.
לאלה מכם שיוצאים לדייטים ומוצאים את עצמם שוברים את הראש ביום לפני... להלן מדריך למתלבש שרוצה להוציא מעצמו קצת יותר - בדייטים. (נשים וגברים). שימו לב יש כאן חיבור בין סטייל לתקשורת ויצא בן כלאיים חדשני למדיי בעיני. חם על הפלאנצ'ה עם המון אהבה. מתחילים:
     כמה חוקים בסיסיים של אסתטיקה. 3 כרטיסי ביקור ויזואליים המקבעים בעינינו תדמית של אדם. לפיו נחליט אם הוא מטופח או שמא מוזנח: אני קוראת לו חוק "השילוש הקדוש":
שיער. פרמטר ראשון במעלה. מראה השיער מעיד על בריאות. שיער שופע וקורן, נקי ומסודר וללא קשקשים מעודד תגובה חיובית. שיער שמנוני או יבש מידי, עם קשקשים או בלתי חפוף מעביר תחושה לא אסתטית, זלזול, מידת השקעה נמוכה או חוסר אכפתיות.
כפות ידיים. כרטיס הביקור האישי והמקצועי שלנו. בלי לק מתקלף. שמרו על ידיים נקיות. אם אתם אמנים שעובדים עם הידיים - שימו לב לזה. ציפורניים מסודרות. הנ"ל מופנה כמובן לשני המינים.
נעליים מצוחצחות. בטרם יצאתם מהבית שימו לב שהנעל מדברת באותה שפה עם יתר חלקי הלבוש שלכם. נעליים סוגרות את ההופעה שלכם ונותנות תוקף למראה הכללי. גם אם תלבשו חליפה ממורקת אבל הנעליים משופשפות, דהויות, ישנות, מרופטות - בדקותיים הרסתם את כל ההופעה המדהימה שבניתם. חראםםם
      איפור. עדין ומאופק. הימנעו מהרבה מייק אפ. על פי רב, גברים סולדים ממראה "מאופר" מידי. רימל, עיניים מודגשות ושפתיים חושניות יעשו את העבודה במקום מחשוף עצבני. שמורנה על חוק הפלוס-מינוס: הדגשתן עיניים ? הקלילו בשפתיים ולהיפך: הדגשתן שפתיים ? הקלילו באיפור העיניים. גילוי נאות: איפור דומיננטי של גם וגם עשוי לייצר מבלי שהתכוונתן מראה של "פרוצה". בנוסף לא לכולנו תאורה מקצועית וראויה בבודוואר האיפור בחדר השינה. היזהרנה ממצב בו שמתן מקייאפ ומפאת תאורה לא תקינה, לא תשימו לב כי מרחתן שכבה נדיבה למדיי. מצב שתגיעו לדייט וראו זה פלא - הפנים שלכן נראות כמו שפכטל. מומלץ להתאפר בחדר האמבטיה. שם לרב מדובר התאורה מציאותית ועדיפה בהרבה. קדימה - מה לובשים השם ישמור ?
    סגנון: התלבשו באופו שיעודד הקשבה ולא בהייה או יותר גרוע - שוק.
    א-ב' בכל תקשורת בינאישית בדייט ראשון. תנו לפנים שלכם - מקום של כבוד. אני לא מתכוונת כי צריך לוותר על מדד הסקס אפיל. אני כן מתכוונת לתת לבגדים שלכם לשרת את מטרת ההיכרות. איך עושים את זה?     
    חלק עליון מינורי. אל תלבשו אאוטפיט שגונב את ההצגה מהתוכן האמיתי - אתם! העדיפו תלבושת שגורמת לצד השני להביט לכם בעיניים, להקשיב למה שיש לכם לומר ולהכיר אתכם באופן אישי. בלי הדפסים צעקניים. צבעוניות חזקה /טקסטורות רעשניות מעייפים את העין ואף עשויים לייצר סחרחורת.
    עומס ויזואלי ורעש בחלק העליון שודדים את הפוקוס מכם. פחות מומלץ לדייטים ראשונים:





במקומם העדיפו מראה חלק, נינוח, נקי . כזה שמשדר קלילות, פתיחות ולא גונב את 
ההצגה מהתוכן האמיתי - אתם !!!




ZARA MEN -2012-13

      צבעוניות מנצחת לדייטים:
    צבעים קודרים וכהים מתאימים יותר לפגישות רשמיות/ פורמליות ולעולם העבודה דווקא. הם יוצרים תחושה של "כובד" ומשקל. ואיך לא ניגע בסוגיית הצבע השחור? שמחה ששאלתם : המון אנשים נוטים "להתחבא" מאחוריו. לעניות דעתי הרובד האנושי בוחר לדבוק בשחור כי זו הבחירה הקלה. הימנעות מלשבור את הראש. שולפים חולצה שחורה במקום לחשוב רגע על צבע וככה פותרים את עצמם מהצורך להחליט. בעיני ? בחירה בעייתית: השחור אמנם נחשב לצבע "מרזה" ואלגנטי אבל שימו לב - יש פסיכולוגיה שלמה מאחורי עולם הצבע. זה ידוע כי צבעים משפיעים על הפיזיולוגיה שלנו. קצב הנשימה וקצב מצמוץ העיניים מוגברים בנוכחות אור אדום ומואטים בנוכחות צבע כחול. זה תואם את התחושות האינטואיטיביות שלנו שאדום יותר מלחיץ וכחול יותר מרגיע. בבית ספר ששינה את צבע הקירות מכתום לכחול, נמצא כי לחץ הדם של התלמידים ירד והביצוע האקדמי שלהם עלה. זו הסיבה שלבוש בעבודה ובעולם העסקי מתאפיין בצבעוניות קודרת כמו כחול כהה, אפור כהה וחומים למיניהם. שחור מתאים יותר לעולם העבודה וללבוש פורמלי. זה נראה רציני וחלקנו עשויים להיראות קודרים ועייפים דווקא. לא משהו שאני ממליצה לדייט שלכם תכלס. טיפ נוסף ענק שינפץ לכולכם מיתוס היסטרי: שחור לא מחמיא להמון אנשים. זה נורא תלוי בצבע העור הטבעי שלכם ובגוון השחור הספציפי שאתם לובשים. Flash News...לכל צבע יש המון סוגי רווייה. וכלל לא בטוח כי אתם מחזיקים בידיים שלכם את הגוון הנכון של השחור. וודאו שהשחור שלכם מתאים לפנים שלכם ואינו גורם לכם להראות חיוורים או עייפים. ממש לא מתאים לכל אחד. במקום צבעים קודרים :




העדיפו בדייט צבעים חמים, קלילים, בהירים
( ורוד, לבן, ירקרק,כחול תכלת למיניהם סגלגל, לבן, OFFWHITE )





      התאימו את צבע החולצה/ החלק העליון לצבע העיניים שלכם. שימו לב שצבע העיניים שלכם משתנה בהתאם לצבע החולצה אותה לבשתם. היא מתקשרת עם הצבעים הפנימיים בתוך העין.עיניים כחולות עם חולצה תכלת/ ירוק כחול - תחזק את צבע העיניים שלכם והם ייראו עוד יותר כחולות. חולצה חומה תוציא את החום בתוך העיניים שלכם ולפתע הן ייראו יותר חומות.זה מעודד פוקוס, קשב והכירות


    גברים- ג'נטלמן לוק. אני יודעת, דיברתי על זה בפוסט האחרון. אבל לאלה מכם שלא הפנימו עדיין. המראה המחויט (בלייזרים, ג'קטים, חולצות מכופתרות) לגברים זה ברמה של עבודת קודש ממש. הגזרה המרובעת היא לא פחות מהאורים והתומים של הטורסו הגברי. היא מייצרת נראות מרשימה, מחוטבת ובנויה בהרבה מזו שתצליחו לייצר בכל צורת לבוש אחרת. תשקיעו. תתלבשו. תיראו נהדר!!! 
    הביטו בו כך :



    
אבל מדוע לא הכי טוב שיש ?




בלי נעלי ספורט בדייט. GUYS
אני יודעת שנוחות היא שם המשחק עבורכם. אבל זה יוצר מראה מרושל של סטודנט 
במקום מראה של בחור מרשים, מצליחן שמכבד את עצמו.



    

  אתם מוזמנים להגיב, לשאול שאלות וכל דבר שתרצו  שאתייחס אליו.  יאללה. המון בהצלחה. נתראה בחתונה.



       cheers      




  




-         






Fleur Styling Blog All rights reserved © Blog Milk Powered by Blogger