Top Image

שוקל לקנות בגדים ברשת ? תחשוב פעמיים, למביני עניין בלבד ואו לחטובים להפליא

לפני כמה ימים שלח לי אחד מחבריי (גבר) לינק לכתבה בדה מרקר במקום להיסחב בקניון - גברים קונים בגדים ברשת
המתייחסת לסבלם המתמשך והאלטרנטיבה המנצחת לטענתם-קניות ברשת. הסיבות לקנות ברשת בעיני רבים:
1. חיסכון בזמן
2. הרבה פחות סבל
3. חיסכון בכסף
אז נכון אינני "חפה מפשע". אני סטייליסטית וברור שיש לי אג'נדה לכתוב פוסט תגובה. מנגד, דווקא בגלל זה חשוב לי לפרוס בפניכם את התמונה הגדולה שתהיו מודעים לחסרונות העומדים בפניכם.
להלן הסיבות בגללן כדאי להוריד את דוושת הגז מהאשראי ועוד יותר נכון - מי מכם באמת יכול להרשות לעצמו לבזבז על רכישות וירטואליות ?




1. 25% בלבד מהגברים (הקונים באינטרנט) אכן יצליחו למצוא פריטים הולמים.

על מנת שתבינו אחת ולתמיד. לכל גבר מבנה גוף טיפוסי שחנן אותו הטבע. או מרובע, או אליפטי או משולש. הגבר הממוצע, זה ששונא לעשות קניות ולא מבין בזה דבר, הוא גם אותו אחד שלא מבין דבר וחצי דבר במבנה הגוף שלו. אין לו שום מושג בגזרות ובאיך פריט כזה או אחר יתיישב על גופו. הסיכוי שתדעו שחולצה מידה L של מותג כזה או אחר תתאים למבנה גופכם הספציפי שואף לאפס. לא נעים לומר אבל - Wake Up & Smell your Coffee
במדידה אמתית בחנות, אתם מודדים מכנסיים ואין לכם מושג אם המכנס מחמיא או שמא קטן/ לוחץ או נראה עליכם"גייז". אז בקניות באינטרנט תדעו אם הבגד טוב? תחשבו פעמיים. יותר סיכוי שתקנו כמה פריטים במינימום זמן. אולי זה יעלה פחות כי אין לידכם מוכרת של קסטרו שתשקר לכם במצח נחושה אבל גם לא יהיה לכם מושג קלוש אם הגזרה טובה עד אשר זו הגיעה אליכם הביתה. בעצם תיקון - גם כאשר זו הגיעה לביתכם לא יהיה לכם מושג. החברים שלכם שיתחילו להעיר הערות על בגדי המלך החדשים הם אלה שיקבעו באם הרכישה הייתה מוצלחת או לא.
אז מה קרה שם ? 75% שהפריט שקניתם או גדול או קטן או חסר משמעות ו"תלוי" על הגוף שלכם מבלי לענות על המשימה היחידה שבגד אמור לענות עליה: להחמיא לכם.

2. כל חברה/מותג ברשת עובדת עם סקלת מידות משתנה ולא פשוט כלל לקלוע

אם יצא לכם להיכנס לחנות ב -EBAY  או כל חנות וירטואלית אחרת וודאי שמתם לב כי גם שם כמו בעולם האמתי נושא המידות הוא מרכיב שמשתנה מחברה אחת לשניה. הפתרון שתמצאו הוא סולם מידות המפרט מהו ה - Small /med/Large שלהם כמו גם יציגו בפניכם את מידות הדוגמן עליהם מוצג הפריט, דבר שייאלץ אתכם לשלוף סרט מדידה למדוד את מידות הגוף שלכם ולהשוות על מנת להבין האם הפריט מתאים לכם או לא. זו אחת הבעיות הידועות בקניית בגדים ברשת אם לא ה- בעיה. יש עשרות חברות המשקיעות מיליונים בפיתוחים טכנולוגיים המנסים לתחלף מדידה באמצעות רובוטים ושלל שיטות מתקדמות למציאות מדומה. מעניין בטירוף אבל עדיין לא כאן. אם לא ניחנתם בחוש טכני עדיף שלא.

המשמעות האמתית העומדת מאחורי מדידה של בגדים :

מדידה היא בעצם תהליך המאפשר התאמה בין קווי המתאר של הגוף שלכם לבין קווי גזרת הבגד.
לכן אם תמשיכו לנהוג כילדים מגודלים ולהימנע ממדידות, אולי תהיו מאושרים אבל תראו כמו שלוכים חסרי מודעות וצורה. בשורה טובה דווקא כן יש : לקחת אתכם חברה שבאמת מבינה בתחום/אשת מקצוע שתדע לבחור פריטים מדויקים ותחתוך לכם את הסיוט למחצית הזמן ומי יודע אולי אפילו תיהנו מזה :) 
אין כמו מבט מצועף של נער אבוד ההופך למבט של גבר בטוח שמרגיש חתיך לפתע וחיוך גדול עולה על פניו ...  אז קניות ברשת? אם יש לכם עודף כסף לבזבז. בהצלחה

3.  בחנות בקניון תוכלו למצוא המלצות לבוש, סגנון וצבע . מה שלא תמצאו בנקל ברשת ...

אחת הבעיות הרווחות של הגבר היא שהוא לא מבין מה מתאים למה. איזה חולצה עם איזה מכנס. איזה צבע עם איזה צבע. וזו בעיה שלא תוכלו לפתור ברשת. אלא אם כן תתחילו להסתובב ברחבי הרשת, לשוטט במגזיני גברים, בלוגים וכיו"ב. לפחות בחנות אמתית תראו קולקציות מסודרות לפי משפחות של צבעים המשתלבים אלה עם אלה וגם המלצות סטיילינג מוצגות על בובות ראווה. בנוסף תמיד תוכלו להתייעץ עם אדם נוסף המסתובב לידכם בחנות.

4. זהירות מקניית מכנסיים ברשת .

מכנסיים זה אולי הפריט המסובך ביותר לקניות נקודה. שלא לומר על סף הבלתי אפשרי בקניה וירטואלית. עדיף שפשוט תימנעו . זה מחייב מדידה במיוחד אם אתם מעל גיל 30 בעלי מבנה גוף גברי - ממוצע - ולא כשל נער חטוב בן 18. אם זה המצב עדיף לקפוץ לחנות הקרובה, למדוד ורק אז לקנות. אחרת בזבוז של זמן וכסף.

 

מתי כן ומה כן מומלץ לקנות ברשת ?

1. אם יש איזה מותג שקניתם בעבר בחו"ל למשל ואתם מכירים את טווח המידות שלו על בשרכם מה שנקרא - זו הזדמנות טובה לקנייה חוזרת. עדיין יש סיכוי גדול לטעות ושתצטרכו להחליף א"כ אבל אם נשארתם באותה מידה מאז הרכישה האחרונה אצלם - סיכוי טוב שתצליחו לקלוע גם הפעם.
2. מעילים. גרביים. תחתונים. בגדי ספורט. אקססוריז
הרשת מקום מוצלח רק למי שנולד חטוב, רזה ושרב פריטי הלבוש נראים עליו טוב בדרך כלל. יש כמה בני תמותה כאלה. רובנו - לא. אם יש לך כרס קטנה, אתה גבוה, נמוך, שמנמן,  ניחנת ברגליים עבות/ זרועות עבות/ צוואר רחב וכיו"ב - ככל הנראה זה לא המקום עבורך.
מה כן קונים שם? כל מה שאינו מחייב FIT טוב למשל תחתוני בוקסר, גרביים, נעלי ספורט, בגדי ספורט, סווטשרטים, מעילים או ג'קטים שנועדו ללבישה מעל חולצה ולא במקום. אקססוריז (חגורות,כובעים,עניבות), מוצרי טיפוח ולא חולצות T. בניגוד למיתוס שטי נראית טוב על כל אחד, בטוחה ששמתם לב שמחצית מהחולצות שלכם רחוקות מלהחמיא לגוף.
נחשו למה ...

אם הגעתם עד הלום, כנראה שאכפת לכם מאיך שאתם נראים ואתם מחפשים אלטרנטיבה לסבל. זה הזמן לתזכר אתכם שאנחנו ב -2013 ואין צורך לסבול. המון גברים מבינים היום שאפשר ורצוי גם אחרת. סטיילינג לגברים הוא שירות אישי וקצר שילמד אתכם להוציא את המקסימום במקום להסתפק במועט.
בלינק הבא תוכלו לתאם פגישה, לשאול שאלות וגם לסגור עניין:
http://members.viplus.com/LandingPage,d917fd5b-0886-4295-8e1c-4b0faf3b054c,18881.aspx?r=1
Cheers Guys

Fleur Styling Blog All rights reserved © Blog Milk Powered by Blogger