Top Image

אאוטפיטים נוצצים לסילבסטר 2014

בשנה האחרונה תופעת הנוצצים כובשת לה כל חלקה טובה במלתחה. מטקסטורות מבריקות ועד צבעי כסף וזהב. מפייטים ועד תכשיטי שרשראות ומתכת מאסיביים שחדלו לתפקד על תקן תוספת לאאוטפיט והפכו לגולת הכותרת עצמה. כל הדוגמאות לטרנד המטאלי וכמה עקרונות חשובים לגליטר אאוטפיט הבא שלך

 קשה להתעלם מתופעת ה "גליטרס" העולמית. ראו את קופולה שהקדישה את סרטה ( The Bling Ring ) לתופעת ההסתנוורות הגלובאלית מתרבות הטראש ההוליוודית. אומרים שכסף משגע את העולם. אם לא ניגע בו, לפחות נלבש אותו.
הטרנד המתכתי ניכר בשלל וורסיות אפנתיות. מבדים מטאלים נוצצים כמו פוליאסטר, ניילון ודמויי עור שכבר מזמן לא נחשבים למילה "גסה" וכלה בגווני ברונזה, כסף וזהב. אלמנטים מתכתיים משולבים בשמלות. חגורות מתכת מסיביות. שרשראות רבודות אבני חן ושלל אביזרים שמוסיפים אדג' מלכותי ויוקרתי להופעה שלנו.
אולי דווקא בימים של מיתון גוברת התשוקה שלנו לעושר. אולי זה בגלל שאין לנו כסף אנחנו כמו מתחפשים לבני מלוכה ועוטים "גלימות זהובות". כך פולש לו הטרנד לשלל קולקציות מעצבים, מכסה את הרחוב ומשתלט על המדפים. עוד יומיים סילבסטר. אין הזדמנות טובה מזו להוסיף קצת ספלאש להופעה שלך. לענוד על גופך חצאית מטלית, סטילטו זהוב או ליפסטיק מנצנץ בהחלט. 


בלייק לייבלי מהסדרה הכה שיקית GOSSIP GIRL בחצאית גלדיאטור זהובה נוצצת בהחלט 
בחרת בפריט מטאלי ? שלבי עם חלק רגוע. מטבע הדברים הסגנון אקטרווגנטי – אז כל המוסיף גורע. בין אם שמלה או חולצה מטאלית אל תגזימי עם אביזרים נלווים. כמו כאן למשל חצאית זהובה עם חולצה גברית מחויטת לבנה. לוק מוצלח במיוחד
או כאן בסגנון מסיבתי יותר. חצאית כסופה מתקתקה עם טופ ג'ינס קז'ואל. לוק בייסיקי-מסיבתי. הייתי מוותרת על הסטילטו במקרה הזה ומחליפה בנעל מעודנת יותר.
 הסגנון הספורטיבי. נגיעות ספורטיביות הן הטרנד הכי בולט לקיץ הקרוב. כבר עכשיו תוכלו להבחין בו משתחל לאיטו דווקא לפריטי לבוש ששייכים במקור לעולמות אחרים, כמו למשל עולם המחויטים והערב. כאן למשל רואים דוגמה מעולה לכמה טרנדים גם יחד. מעילי האובר-סייזד שהשתלטו על המדפים עם מעין חצאית בוקסר-ערב מטאלית. תודו שיש כאן פרשנות מעניינת בהחלט

 ROCK STYLE ATTITUDE

למראה ה"לא מתאמץ"  - מכנס מטלי בסגנון הבויפרנד עם בייסיק לבנה וקרדיגן פשוט מעל. 

 טרנד נוסף הוא טרנד השכמייה שנראה על כוכבות רבות בהוליווד 
 נגיעות מטאליות זה כל הסיפור. כל החכמה היא לא להגזים. כמו באוכל, אם נתבל יתר על המידה התבשיל  נהרס, כך גם כאן. מינונים זה שם ההמשחק: אאוטפיט שלם בצבע אחיד משולב עם נגיעה נוצצת. 

 שפתיים בטאץ' מטאלי ואפילו נגיעות צבע מטאליות בשיער. לאמיצות בינינו




גרבון מטאלי. עושה לי חשק לכוסית שמפניה
וינטאג' מטאלי

 ולקינוח: בלייזר מטאלי. עד כה החזקתי מעמד. עכשיו אני רצה למצוא אחד



Fleur Styling Blog All rights reserved © Blog Milk Powered by Blogger